środa, 6 lipca 2016

Moje oczko 6 lipiec 2016

Rośliny szaleją, ryby rosną z dnia na dzień, a woda czysta do samego dna. Idealne miejsce na poranną kawę przed pracą. Cały stres i napięcie znika na tą chwilę w ogrodzie. Zapraszam na kolejną galerię zdjęć mojego oczka wodnego : )

Tym razem foteczki robione porządniejszym sprzętem!





A tak po za tym, nie ma to jak prywatna plaża i smażing nad prywatnym jeziorem letnią porą.


Pozdrawiam


Zobacz jeszcze:
Jak zbudować oczko wodne?
Moje pierwsze oczko wodne. Dużo zdjęć!
Jak zaprojektować oczko wodne w 9 krokach


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)