sobota, 23 lipca 2016

Moje oczko wodne 23 lipiec 2016

Lato robi psikusy, cały tydzień praży pięknie słońcem, a gdy mam wolne... chmurki. No cóż zrobić, a no aktualizację na bloga. Roślinność szaleje, a ryby chłoną tony karmy. Zobaczcie sami!

Z całą pewnością lilie czeka gruba przycinka bo zaraz wody nie będzie widać. Nymphaea Attraction ma liście większe niż talerz obiadowy, a pod wodą idą kolejne. N. Sioux szaleje z kwiatami!




Porównajcie sobie z powszednim wpisem ile przybyło liści lilii na wodzie: http://ogrodwodny.blogspot.com/2016/07/moje-oczko-6-lipiec-2016.html



No i coś tam udało mi się ryby uchwycić pomimo ich alergii na sprzęt rejestrujący:





Zobacz jeszcze:
Po drugiej stronie lustra - Czyli oczko wodne w obiektywie kamery sportowej

Jak sadzić rośliny wodne?
Jak karmić ryby w oczku wodnym?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)