poniedziałek, 11 lipca 2016

Po drugiej stronie lustra - Czyli oczko wodne w obiektywie kamery sportowej

Dziś mam dla was coś wyjątkowego. Otóż, czy zastanawialiście się kiedyś jak wygląda życie rybek w oczku wodnym z ich perspektywy? A jak wygląda pora obiadowa w oczku wodnym?

Korzystając z faktu że posiadam kamerę sportową, postanowiłem pokazać wam co pod taflą się dzieje dziś. Wyszło słoneczko i osad z dna się podniósł (grrr walczę z tym bezskutecznie na razie, nie chce mieć tyle osadu) ale myślę ze nie jest to przeszkodą by pokazać wam to :)

Zobaczcie:

Zwróćcie uwagę że widać świetnie moje dwa koi japońskie
Nie udało mi się uwiecznić jeszcze w jakiś fajny sposób rybek dla was, wiec może filmy to sposób? Bo może ja nie mam rybek w tym oczku i tylko wam ściemniam?

Po co mi kamera sportowa?
Uwielbiam podwodny świat i dlatego uprawiam freediving, który jest formą nurkowania, ale bez butli. Wstrzymujesz oddech i siup pod wodę. Trenujesz sobie to żeby coraz to dłużej wytrzymywać pod wodą i jest fajnie. Polecam wszystkim miłośnikom przyrody, w Polsce na prawde mamy dużo do oglądania w tym temacie. O Freedivingu piszę na moim drugim blogu, też serdecznie zapraszam: Paweł Trenuje: Freediving

Gdyby ktoś pytał, kamera to GoPro Hero :)

Zobacz jeszcze:
Moje oczko 6 lipiec 2016
Jak zbudować filtr do oczka wodnego?
Jak karmić ryby w oczku wodnym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)