niedziela, 10 kwietnia 2016

Pompa Aqua Nova NFP-3500

Chciałbym wam przedstawić pompę do oczka wodnego firmy Aqua Nova - ECO 3500l/h. Niedawno ją nabyłem (drugą już) i może komuś przyda się moja opinia :)

Na początek trochę danych ze strony producenta:

NFP-3500 

- 3500L/H- 
- Bardzo wydajny, innowacyjny i energooszczędny silnik elektryczny, oszczędność do 50%.
- Duża powierzchnia filtracyjna oraz duży przepływ wody
- Możliwość pompowania zanieczyszczeń o frakcji do 6mm
- Ceramiczna oś wirnika zapewnia długą żywotność produktu
- Wykrywanie elektroniczne IC, automatyczne odłączanie w razie
braku wody.
- Ochronna silnika w momencie zablokowania
- max poziom podnoszenia słupa wody 3m
- moc urządzenia 25W

Czy polecam tą pompę do oczka wodnego?
Moim zdaniem jest super i może konkurować tylko z pompami Jebao (no bo to to samo, tylko pod inną nazwą). Nie ma lepszych w tej cenie moim skromnym zdaniem.
Inne pompy o takiej wydajności i konstrukcji biorą od 50W wzwyż, a ta tylko 25W, to było kluczowe kryterium dlaczego wybrałem akurat tą pompę.

Jest to pompa, która idealnie nadaje się do pompowania wody do filtra albo kaskad. U mnie napędza filtr.

Jej wielkim plusem jest bardzo duży przekrój wlotu, dzięki czemu wspaniale pompuje mi syf z dna do filtra.

To już druga taka pompa w moim oczku, ponieważ pierwszą zepsułem. Niestety bardzo nierozsądnie zostawiłem ją w wiadrze jesienią, które stało w garażu. W momencie pierwszych przymrozków chwycił ją lód i po sprawie.
Więc pamiętajcie że pompy nie lubią lodu : )


A co z innymi pompami Aqua Nova z serii NFP?

To jest to samo co ta pompa, ale z większą wydajnością i pewnie są ciut większe.

Pompę możecie znaleźć tutaj:

Zobacz jeszcze:

1 komentarz:

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)