piątek, 15 kwietnia 2016

Moje oczko 15 kwietnia 2016

Wiosna nadchodzi wielkimi krokami! Na pomorzu wegetacja roślin jest nieco opóźniona względem reszty kraju, ale już zaczęło się robić super.
Jak by nie patrzeć, to pierwszy post na tym blogu tylko o moim oczku. No to wypada co nie co napisać.

Max głębokość to 1m
Wymiary 3x4m
Pojemność to niecałe 2000l
Więc oczko raczej małe. 
Obok znajduje się nie dokończone mniejsze oczko tylko na rośliny wodne, przede wszystkim na miniaturowe lilie wodne.
W oczku pływają karpie koi europejskie i karasie złociste, których populacja została drastycznie zredukowana do 2 sztuk w wyniku dziwnej choroby wiosennej.

No a tym czasem, dwie szybkie fotki telefonem na dowód że wiosna i do mnie zawitała : )


Inne posty na blogu:
Jak utrzymać czystą wode w oczku?
Pompa Aqua Nova NFP-3500
Inspiracja #1 Oczko Ewy

5 komentarzy:

  1. Ale ślicznie ;) Gdybym tylko miała ogródek to sama bym sobie jakieś oczko wodne urządziła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sam nie wyobrażam sobie życia bez ogrodu z oczkiem, moje ulubione miejsce do rozmyślań i relaksu. Poranna kawa najlepiej smakuje tam :)

      Usuń
  2. Patrząc na takie zdjęcia mam ochotę kupić sobie mały domek pod miastem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co domek, zabierał by miejsce na oczko :D
      Pozdrawiam i dziękuje za komentarz ^^

      Usuń
  3. Ale piękne, uwielbiam oczka wodne, ale na razie nie mogę mieć żadnego. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/muurla-we-bring-good-things-to-your-home.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)