sobota, 22 lutego 2020

Nowe akwarium 30l Start Aquael SHRIMP SET SMART 30


Stało się tak, że w moim domu pojawiło się nowe mieszkanie. Nie może się to obejść z fotorelacji tutaj i opisów. Dokładnie na początku listopada 2019 wydarzyło się to właśnie.



Akwarium postawione na bazie zestawu marki Aquael na przypadkowym żwirku i substracie.








No i niestety nie obyło się bez błędów. Ryby wpuszczone za szybko do niedojrzałego akwarium w dużej ilości spowodowały, że do tej pory nie udało się pozbyć ich do końca. Musiał nastąpić restart na przełomie stycznia i lutego.



Nie mam kompletnie weny by więcej napisać. Tak też od jakiegoś czasu jest tutaj mniej postów. Może to się zmieni, może nie. Ale chciałbym więcej dla was pisać. Aż trudno mi uwierzyć, ale mimo wszystko codziennie około 100 osób tu zagląda. To super wynik :)

Możesz polubić lub zaobserwować moją stronę https://www.facebook.com/oczkowodneblog/ Tam staram się wrzucać co jakiś czas aktualizacje. Musisz też wiedzieć, że dla internetowego twórcy lajki są bardzo ważne, ponieważ to napędza ruch na stronie.

1 komentarz:

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)