poniedziałek, 7 grudnia 2015

Kilka słów wstępu

Witam was wszystkich na moim blogu!


Jeżeli marzy Ci się Oczko Wodne w Twoim ogrodzie to dobrze trafiłeś! Od wielu lat mam swoje oczko wodne. Moja pasja do tego zaczęła się gdy miałem możne 12 lat. Prędzej w ogrodzie było małe oczko z formy i pewnego dnia postanowiłem pogooglować trochę. Odkryłem jak piękne mogą być oczka wodne. Nie ważne czy duże czy małe. Na tym blogu udowodnię Ci że stawik można zrobić w każdym ogrodzie, nawet tym najmniejszym gdzie nikt nie pomyślał by że można.



Chcę służyć radą i dlatego postaram się wyczerpać tutaj wiedzę od podstaw aż po szczegóły. Wykorzystam do tego moją wiedzę oraz zamiłowanie do pisania i przedstawię po swojemu to co musisz wiedzieć.

Co mnie zmotywowało? Gdy ostatnio zajrzałem na mojego starego bloga doznałem szoku. 41 tysięcy odsłon i codziennie dochodzi po kilka mimo że od lat nie pamiętam hasła. Nawet parę komentarzy po których było mi niezmiernie miło że jako młody chłopak dałem rade komuś coś dobrego dać. Na dodatek pierwsze miejsce w google pod frazą "blog o oczku wodnym" należy do mnie! Nie wiem jak, ale nie ważne. Zamierzam kontynuować to tutaj.


To mój stary blog:
 http://oczko-wodne.blog.onet.pl/
Żałuje że nie mogę stamtąd tutaj przekierowywać wejścia. Wiec jest to takim pomnikiem czasów jak zaczęła się u mnie ta niecodzienna pasja jak na faceta w moim wieku i sposobie życia.






Więcej o mnie dowiesz się na moim drugim blogu: http://paweltrenuje.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)