niedziela, 2 lipca 2017

No to mamy lato 2 lipiec 2017

Na szczęście przestało dziś padać i mogłem wyjść na dwór zrobić kilka fotek swojego jeziora. Mamy upragnione lato, co fantastycznie widać w ogrodach! Dlatego zapraszam dalej do postu :)
Przeglądając fotki, zdaje mi się, że powinienem popracować nad umiejętnościami w robieniu fotek. Jak sądzicie? Na szczęście coś tam mi się udało uchwycić:

 Zobaczcie jak wygląda małe oczko, które służy tylko na miniaturowe lilie wodne. Co ciekawe, moja ingerencja w to oczko, jest absolutnie 0. Nie robię nic, a jakoś to wygląda sensownie.

 Co ciekawe, nie ze wszystkich perspektyw widać, że tam jakieś oczko wodne jest :D

 I rzut na całość z ławki.Kto skoczy po piwo i rozpali grilla? :) Pogadamy o destrukcyjnym działaniu PZW i samych wędkarzy na Polskie ekosystemy w jeziorach?

Zobacz jeszcze:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)