czwartek, 16 czerwca 2016

Moje oczko 16 czerwiec 2016

Może by tak zainwestować w lepszy aparat? Robię "profesjonalnego" bloga o oczkach wodnych, a cykam fotki telefonem. No cóż, tak czy siak, na miarę swoich możliwości chce wam pokazać co tam u mnie słychać :) Podsumowanie czerwca i fotki z końca maja!

To już 3 wpis tego typu na moim blogu, a znowu trafiłem na deszczową, pochmurną pogodę. No cóż, tak to jest w upragnione dni wolne od pracy, gdy cały czas, w inne dni świeci słońce ;P



W małym oczku zakwitła pierwsza lilia! Jest to najprawdopodobniej miniaturka pygmaea rubra

Nieustannie walczę o czystość wody. Temperatury w tym miejscu sięgają wielkich wartości! Gdy świeci tam słonce, to ciężko 10 minut usiedzieć. Wszystko przez miejscówkę pomiędzy dwoma budynkami, 0 wiaterku i jasne ściany, które odbijają światło. Walka z glonami i osadem to ciężka batalia : )

Dlatego też zdecydowałem się jak najczęściej podmieniać wodę w oczku.

Dorzucę wam też kilka starszych fotek. Otóż, kwitły w moim oczku irysy i te fotki akurat mi chyba wyszły : )


Rybki się niestety zmówiły i tak jak zawsze ochoczo podpływają, tak dziś gdy tylko wyciągnąłem telefon do robienia fotek pouciekały w najgłębsze części oczka... Ale obiecuje ze w końcu skubane uchwycę ;P

PS. Zapraszam do komentowania, statystyki pokazują że jest was tu całkiem dużo, a z komentarzami będzie mi miło, chociaż by "kup se w końcu ten aparat. bo fotek nie da się oglądać". 

Pozdrawiam gorąco!

Zobacz jeszcze:


2 komentarze:

Dziękuję, że zechciałeś podzielić się z nami swoim komentarzem! Pragnę przypomnieć tylko, że zabrania się robienia reklamy w komentarzach bez mojej zgody. To jest nieelegancka forma marketingu i lepiej napisać do mnie byśmy razem coś zdziałali :)